گمشده

 

آیا هر چیز گم شده را فقط می توان در تاریکی یافت؟بعضی وقتها فراموش می کنم که فقط در ظلمت نیست که می توان چیزی را یافت،گاهی وقتها ممکن است در اشعه کور کننده نور پیدایش کرد،جایی که ظاهرا" هیچ چیزی نمی تواند پنهان بماند....باید ذهن را از طفره رفتن باز داشت.

چه خوب بود اگر آدم میتوانست خودش را بفریبد و گذشته را فراموش کند وهمچون آدمهای ساده ای که به هر روزنه ای دل خوش می کنند امیدوارانه بگوید: "ببین ،برگشته است...."

شاید بشود با دروغ زندگی کرد ولی نمی شود با دروغ زنده ماند.من زندگی کردن را دوست دارم وزنده ماندن را هم.پس به خاطر زندگی دروغ نمی گویم تا زنده بمانم و زندگی کنم....

گاهی اینگونه است...گاهی باید چرخید و من اگر قرار باشد برای یافتن چیزی مدتها به دور خود بچرخم،می چرخم.

چرخ زدن همیشه به معنای تکرار نیست.چرخ زدن گاهی فقط به دلیل گم کردن است.....

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 ب.ظ

همیشه چیزی هست که در دل ظلمت است و چیزی که در دل نور.مهم این است که چیزی هست که باید دنبالش گشت...اما بدان برای یافتن فقط یک راه هست...یک راه که اصلیست و تردید ناپذیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد